3D blok s ještěrkou v listí

2. ledna 2013 v 13:18 |  Návody
Už je to delší dobu, ale na svém brouzdání po webu jsem někde na japonských stránkách našla nádherné 3D šití. Moc se omlouvám, ale odkaz nemám, abych Vám sem hodila originál.. Takže, snad se nebudete zlobit, ale vložím sem mé fotky ze šití..

Co budeme potřebovat:
- podkladový panel
- látka na ještěrku
- látka (látky) na listy
- kousek termolínu, nebo slaboučkého vatelínu
- troška výplně (duté vlákno)

Nejdříve si připravíme listy. Mezi dvě látky, které na sobě leží rubovou stranou, vložíme tenký termolín. Na horní látce již máme předkreslené listy. Ty poctivě obšijeme hustým cik cakem. Všechny listy opatrně vystřihneme a dbáme na to, abychom neprostřihli nitě.

Tak a teď si připravíme ještěrky. Nakreslíme si ještěrku na látku a pokud budeme chtít, vyšijeme si ji a dozdobíme, třebas i korálky. Pořád pracujeme jen s vrchní látkou. Pokud jsme spokojeni, položíme opět dvě látky na sebe, tak že na sebe hledí rubové strany. Již nevkládáme termolín!

Opět celý obrázek obšijeme hustým cik cakem a opatrně celé obstřihneme. V části, která hledí nyní na stůl (v bříšku) uděláme malý otvor. Veliký cca 2 cm. Tím opatrně celou ještěrku vycpeme. Nepřeháníme to, protože hodně vycpaný tvar se nám bude špatně připevňovat k panelu.

A už pomalu finišujeme Mrkající. Připravíme si panel, na který si přišpendlíme listy a ještěrku, jak se nám to asi tam bude nejvíc líbit. Vše nyní musíme přišít k panelu. Listy můžeme příšít klasickým rovným stehem, přičemž je můžeme různě kroutit, aby měly efekt 3D. Ještěrku přišijeme hodně poctivě hustým cikcakem a to převážně v okolí bříška, kde máme malinký otvor pro vycpání. Můžeme nechat některou část také nepřišitou, pro lepší efekt..

Doufám, že se Vám dílko podařilo a jste stejně nadšené jako já, když jsem ji zkoušela šít .Mrkající

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Hanka V. Hanka V. | 2. ledna 2013 v 13:43 | Reagovat

Aničko, Nový blog vypadá skvěle, ráda opět zavítám pro inspiraci.

2 Světluška 77 Světluška 77 | 2. ledna 2013 v 21:35 | Reagovat

Ahojky Aničko, jsem ráda, že máš taky blog, dá se tu líp klábosit :-) Držet palečky šikulce, jako jsi ty, snad ani nemusím - takže aspoň díky za prima návod, hodí se.

3 ajka ajka | Web | 2. ledna 2013 v 21:40 | Reagovat

Ahoj Aničko
paráda!
Ajka

4 ANNabeLL ANNabeLL | 2. ledna 2013 v 22:06 | Reagovat

Slávko, přesně tak .. a na stránkách mi už ani nechodilo upozornění na komentíky ..Takže snad tu bude líp, každopádně moc díky ;-)[2]:

5 ANNabeLL ANNabeLL | 2. ledna 2013 v 22:06 | Reagovat

Hani, děkuji :)[2]: